Salone del Mobile.Milano 2025 Producție industrială, inovație durabilă, inteligență emoțională

Salone del Mobile.Milano 2025 lansează o nouă provocare: construirea de lumi potrivite pentru viitor. Peste 2.000 de expozanți din 37 de țări. Ediția din 2025 a Salonului, de la Fiera Milano, Rho, între 8 și 13 aprilie, își consolidează rolul de accelerator strategic al excelenței sectoriale care conduce schimbarea.

Inspirat de abordarea vizionară a lui Pierre-Yves Rochon, Paolo Sorrentino și Robert Wilson. Primul Forum Internațional despre Lumină. Cinci zile de discuții și mese rotunde. Numărătoarea inversă până la cea de-a 63-a ediție a Salone del Mobile.Milano (8-13 aprilie, Fiera Milano, Rho) a început.


Încă o dată, promite să fie cel mai important eveniment internațional al industriei, cu peste 2.000 de expozanți (38% din străinătate), 148 de mărci, cu o suprafață de peste 169.000 de metri pătrați de spațiu expozițional net epuizat, inclusiv peste 32.000 de metri pătrați dăruiți cu nerăbdare succesului așteptat al ediției 2023. Bienala Euroluce (peste 300 de mărci, din 25 de țări). Ca să nu mai vorbim de SaloneSatellite, cu 700 de designeri sub 35 de ani și 20 de școli și universități internaționale. Aceste cifre sintetizează rezultatul unei activități intense de cercetare și promovare. Pentru un eveniment care, în fiecare an, câștigă încrederea unui lanț de aprovizionare național și internațional care recunoaște rolul Salonului ca platformă strategică pentru afaceri, inovare durabilă și internaționalizare, datorită angajamentului său continuu de a intercepta un public din ce în ce mai larg și mai profilat de profesioniști din întreaga lume (mai mult de 370.000 din 146 de țări în 2024).

Un instantaneu al dimensiunii expoziției este oferit de o cifră: 9.238.429.199 de euro. Aceasta este cifra de afaceri totală a mărcilor italiene expuse în aprilie, egală cu 34% din cifra de afaceri a întregului Macro Sistem național de Mobilier (peste 21.000 de companii). La care ar trebui să se adauge 6.989.984.073 de euro cifra de afaceri totală a mărcii străine, confirmând traiectoria ascendentă a traseului evolutiv al modelului Salone, un ecosistem care susține creșterea, promovând un model de business inovator, durabil, orientat spre viitor. Încă o dată, noi viziuni vor alimenta un Program Cultural de cel mai înalt nivel cu 3 instalații site-specific, la Salon și în oraș: Pierre-Yves Rochon. Villa Héritage (Pav. 13-15), Paolo Sorrentino. La dolce attesa (Pavs. 22-24), Robert Wilson. Mama (Museo Pietà Rondanini – Castello Sforzesco). Un accent multidisciplinar pe designul de iluminat, protagonistul absolut al primei ediții a Forumului Internațional de Iluminat Euroluce (10-11 aprilie, The Forest of Space Arena de Sou Fujimoto, Pav. 2); discuțiile și mesele rotunde Drafting Futures care vor reuni unele dintre cele mai strălucite minți de pe scena contemporană; și în sfârșit o campanie de comunicare – Thought for Humans. – amintindu-ne cum fiecare proiect trebuie să răspundă, în numele inteligenței emoționale, nevoilor ființelor umane.

Mai multe informații puteți găsi în revista CONFORT magazin ediția Primăvară 2025.

În rețeaua națională de difuzare a presei, sau digital pe:
https://www.pressreader.com/magazines/m/confort-magazin-english-9y7f
https://www.pressreader.com/magazines/m/confort-magazin-romanian-9y7e

20 ani de lifestyle şi design
signature

No Comments Yet.

What do you think?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *