XXXLutz, al doilea cel mai mare retailer de mobilier din lume, intră pe piața românească și deschide, în data de 3 februarie 2021, 2 magazine XXXL, în zonele Militari și Pallady, din București.
Procesul face parte din strategia de expansiune a grupului austriac XXXLutz, care, în decembrie 2019, a preluat toate filialele kika din Europa de Est. Cele două noi magazine din România au trecut, în ultimele 12 luni, printr-un proces de transformare, valorile și identitatea XXXLutz regăsindu-se acum atât la nivelul designului de magazin, cât și a colecțiilor de produse.
Consumatorii români vor beneficia, începând cu luna aceasta, de un portofoliu mai variat și mai divers de produse, la cele mai bune prețuri și de servicii excelente. Mai mult, cei care aleg să facă parte din programul de loialitate XXXL Card Premium se vor bucura de oferte personalizate și de multe avantaje.
„România este o piață cu potențial, în care ne propunem să ne întărim prezența, deoarece oamenii au o deschidere tot mai mare pentru mobilier și decorațiuni de calitate. Obiectivul nostru este să redefinim experiența consumatorilor, aducându-le atât servicii utile, idei de amenajare și surse de inspirație, cât și produse frumoase, colorate, durabile, la standarde înalte și prețuri atrăgătoare. Magazinele noastre XXXL vor oferi clienților acces la colecții moderne, atent selectate de la furnizori din întreaga lume. Obiectivul nostru este să devenim retailerul de mobilier numărul 1, pe toate piețele pe care activăm, să fim prima opțiune pentru fiecare client. În acest sens, utilizăm toată expertiza pe care am acumulat-o ca urmare a prezenței noastre internaționale și aducem pe piața românească o selecție a celor mai bune colecții, existente în cele 320 de magazine.”, declară Mario Brozović, Country Manager XXXLutz.
XXXLutz este un concept de magazin în care colecțiile, echipa, ofertele și calitatea, sunt de dimensiuni XXXL, pentru oameni cu planuri XXXL.
XXXLutz vine cu sortimente XXXL, peste 20.000 de produse, mobilier, accesorii și tot ce este necesar pentru a transforma o locuință într-un adevărat cămin. Astfel, indiferent că își doresc o bucătărie modernă, în stil industrial sau un living călduros, cu aspect rustic, clienții magazinelor vor putea alege dintr-o varietate de obiecte, de diferite forme și culori, de la producători din toată lumea.
De asemenea, pe piața din România, vor fi disponibile și servicii inovatoare, cum este cel de protecție împotriva petelor cauzate de alimente sau băuturi, disponibil pentru majoritatea produselor tapițate din portofoliul XXXL.
Mai mult, în calitate de membru al celei mai mari și inovatoare asociații de achiziții de mobilier și accesorii casnice, din Europa, GIGA, Grupul XXXLutz beneficiază de condiții comerciale avantajoase, care sunt transferate către clientul final, pentru ca acesta să se bucure de cel mai bun raport calitate-preț, de pe piață.
Vizual, identitatea brandului XXXLutz este reprezentată prin scanul cu 4 picioare, care evidențiază valorile ce stau la baza activității companiei: calitatea excepțională, prețuri avantajoase, satisfacția clienților și servicii perfecte.
„Acestea sunt criteriile care ne ghidează în tot ceea ce facem, de la selectarea produselor și furnizorilor, la programele de susținere și dezvoltare a angajaților, de la proiectele orientate către mediu, sustenabilitate și comunitate, la facilitățile adiționale oferite clienților noștri”, continuă Mario Brozović.
Campaniile de deschidere aduc nu doar mii de oferte, ci și diferite activități atât pentru adulți, cât și pentru copii.
Adresele celor două magazine sunt:
– XXXLutz Militari, strada Comerțului Nr. 1, Ilfov
– XXXLutz Pallady, Blvd. Theodor Pallady Nr. 51D, București
What do you think?