Tendințele actuale KUMA sunt reprezentate de concepte minimaliste, sofisticate ca și nuanțe și texturi, care reflectă eleganța mărcii. Dezvoltarea de noi colecții, bazate pe o reprezentare a performanței în tehnologie și funcționalitate, design simplu și elegant este ceea ce oamenii își doresc. Prin urmare, spațiile amenajate KUMA transmit o imagine contemporană, elegantă.
KUMA este compania daneză cu facilități de producție în România care contribuie la stabilirea criteriilor de referință în ceea ce privește calitatea și designul conceptelor pentru baie, bucătărie și spații publice. KUMA este în măsură să ofere o personalizare completă pe lângă portofoliul extins de produse. Rezultatul capacității de producție locale la standarde înalte, cu tehnologie daneză, oferă companiei posibilitatea de a livra la timp, concepte de o calitate superioară, custom made.
Astăzi, plăcerea de a fi înconjurați de obiecte moderne, de calitate, în baie, la fel ca și în restul casei este un aspect obligatoriu. Transformarea unei băi într-un SPA nu mai este un scop greu de atins. Conceptele KUMA se potrivesc foarte bine celor care își doresc să realizeze un spațiu destinat relaxării totale. Acestea au o încărcătură emoțională dată de caracteristicile materialelor și de designul deosebit. Iar brand-ul KUMA este cel mai frumos povestitor, gata să te ducă în lumea “hygee” a scandinavilor.
KUMA propune noi elemente și scenarii cu scopul de a crea concepte contemporane, cu o identitate puternică. Un astfel de element, pe care KUMA l-a introdus cu ani în urmă pe piața din România și pe care îl reinventează constant, este cada independentă. Identitatea vizuală a căzilor independente KUMA este puternică și capabilă să creeze un efect vizual de continuitate și o legătură fluidă cu celelalte elemente de design KUMA din baie precum lavoarul turnat continuu cu blatul.
KUMA reprezintă un stil distinctiv, personalizabil, care oferă funcționalitate și confort. Conceptele pentru baie și bucătărie KUMA sunt printre primele opțiuni în amenajarea rezidențială și a spațiilor publice, precum hoteluri, restaurante, clădiri de birouri, spa-uri, școli, grădinițe, mall-uri .
La nivel de grup, KUMA a luat decizia strategică pentru piața proiectelor de a fi proactivă în crearea preferinței pentru produsele KUMA la toate nivelurile lanțului valoric. Acest lucru se materializează într-un dialog direct cu firmele de arhitectură, prin parteneriate oneste cu distribuitorii, care promovează și recunosc valoarea brandului KUMA.
Putem spune cu adevărat că sloganul KUMA „Fii Diferit. Alege Designul. Alege KUMA ” se bazează pe principiile fundamentale ale companiei: angajamentul de a crea calitate și convingerea că designul, înseamnă capacitatea de a înțelege nevoile clientului, pentru a rezolva un proiect cu integritate și claritate. Iar acest lucru va fi întotdeauna apreciat.
What do you think?